Wednesday, September 16, 2015

Tämä on aloituspostaus

Moi, olen Helmi. Opiskelen Jyväskylän Priimuksessa matkailuvirkailijaksi ja tämä blogi on yksi koulutehtävistä. Ensiksi ajattelin kertoa itsestäni. Olen siis 16-vuotias ensimmäisen vuoden opiskelija ja teen kaksoistutkintoa. Hain matkailualalle, koska kielitaitoni on päättötodistuksen mukaan kiitettävä ja pidän matkailusta. Mitään huutavaa kutsumusta alalle minulla ei ole, niinkun ei millekkään muullekkaan alalle. Opetus on kuitenkin hyvin laajaa ja antaa hyvät eväät jatkoon, vaikken alalla pysyisikään. Oppia ikä kaikki, niinkuin sanotaan. Ala on kuitenkin hyvin mielenkiintoinen ja luulen, että seuraavat kolme vuotta tulevat menemään mukavan nopeasti.
Lukukausi on alkanut oikein hyvin ja olen päässyt hyvin opiskelun makuun. 45 minuutin päästä minulla alkaa Sepän lukiossa englannin tunti ja tämä aloituspostaus pitäisi pusertaa siihen mennessä ulos. Onneksi tein sen jo.


Loppuun vielä Road trip-kuvia 


 Moi pitää mennä :)

No comments:

Post a Comment